Eva & Adam

Hejhej igen :)
Just nu sitter jag, halvbror & syster och kollar på Eva & Adam :)
Skitlänge sedan vi såg just denna film, för vi har inte den hemma men the family i norrköping hade den så vi checkar. :D
Vi är konstiga allihopa, den ena ligger i sängen med kläder och tittar på filmen, den andra sitter i soffan med datorn i knäet och ser på film (haha, gissa vem ;)) och den tredje sitter i fåtöljen vid fönstret och laddar sin mobil samtidigt som ''den'' lyssnar på musik och asgarvar åt Hasse & Klasse i filmen, skitroliga namn ju :D

Men ja, har gått och blivit kär i twilight så här får ni en sweet pic på Cullen familyn. :)


Emmett, Rosalie, Esme, Edward, Carlisle, Alice, Japser. =)

Och så avslutar jag med 1 Jackson-bild. :)

My favourite Jackson pic! :)

Vet inte om det blir mer bloggning idag eller inte, får helt enkelt se, men nu ska jag bädda där jag ska sova eftersom klockan är ganska mycket och om vi ska till bryggan imorgon blir det ju att gå upp ganska tidigt..
Ska man vara arg eller glad över det? ;)

Men men, ''I have a girl, iiiiiiiiva (Eva) you know, she's my girl'' hahaha .D
MIN HUMOR!

Saknar asmånga just nu har jag kommit på.. :s
Men livet går vidare, haha..

Jag har tänkt på vad jag vill bli när jag blir äldre, antingen vill jag bli fotograf eller advokat eller så vill jag jobba med något utomlands.
Men tänkte om jag ska bli advokat ska jag plugga i N.Y några år. =)

Men nu ska jag fixa mig, borsta tänderna och så :D

Hörs imorgon eller på söndag you know ;)

Nu ska jag faktiskt vara social.
Bye babes :D

Kommentarer

(Kommentarer som anses vara elaka mot mina nära och kära raderas. Skriv aldrig din kommentar med fet stil då jag svarar på frågor med fet stil, då blir det lättare att hitta mina svar. Kommentarer som är fulla med reklam och/eller länkar raderas.)

Namn:
Ska datorn komma ihåg dina uppgifter så du slipper fylla i dem varje gång du vill kommentera?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (t. ex. http://lifeofmefrida.blogg.se):

Och till slut, vad har du att berätta? =)

Trackback
RSS 2.0