Födelsedagsfirande :)

Hejhej! =)
Nu har alla gäster åkt hem så nu kan jag äntligen blogga. =)
Det har varit fullt upp hela dagen, men när gästerna kom vart det väldigt roligt.
Trevligt!
Nu sitter jag i vardagsrummet med Annie som blippar runt på olika kanaler men det verkar inte finnas någonting att se på, mamma är duktig och plockar undan allting som stog på bordet där vi satt, det var inte lite vi har ätit, tror jag smäller av snart.. Är dömätt!
I alla fall, imorgon om det är varmt ute så hade vi tänkt att vi skulle spendera dagen vid bryggan, åka motorbåt, sola och bada :)
Mot kvällen är vi bjudna på grillpartaj! :) Ska bli väldigt kul om jag får säga det själv.

Skriver mer senare skulle jag tro, förresten, jag har läst ut Om jag kunde drömma nu, jag är kär i Edward nu också!!!!!
Ranim gumman, jag förstår nu varför du gillar honom.
Omg!!!!!!! Hans ögon skulle jag dö för. :)

Min roliga kusin Cassie bad mig att skriva massa spanska saker förut, och jag blev sur för mitt batteri laddade ur. -.-
Men ska göra något med sis nu, hon är syssellös och går runt och vill att jag ska göra något med henne..
Men vi hörs senare!

Kommentarer

(Kommentarer som anses vara elaka mot mina nära och kära raderas. Skriv aldrig din kommentar med fet stil då jag svarar på frågor med fet stil, då blir det lättare att hitta mina svar. Kommentarer som är fulla med reklam och/eller länkar raderas.)

Namn:
Ska datorn komma ihåg dina uppgifter så du slipper fylla i dem varje gång du vill kommentera?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (t. ex. http://lifeofmefrida.blogg.se):

Och till slut, vad har du att berätta? =)

Trackback
RSS 2.0