Grillpartaj...... med regn.

Hej! =) Eller go'kväll..
För en liten stund sedan kom vi hem, det har varit jättetrevligt =)
Först så satt vi och pratade lite och drack en ''välkomstdrink'' sedan så 'minglade' man runt lite, sen så satte vi oss vid den stoooooora tvn och såg på tv, sedan så åt vi förrätt, sen gick jag, syster och sofie in till tvn för alla som hyllade Michael Jackson med en koreografi (bl.a. som min syster gjorde!) var med på tvn, eller alltså dom visade klippet från när dom var i stureplan och dansade =) GRYMT!
Sen så vart maten klar, då gick vi ut och satte oss igen och åt kött, kyckling och massa annat grillat och gott till det.
Efter så satt alla och pratade, sen så skulle vi ''barn'' spela något spel, först monopol men vi hittade inte det så vi spelade Värsta språket, skitkul! :D
Man skulle härma olika dialekter osv.. Haha!
Mycket skratt på den fronten ;)
Sen fick vi en jättegod desert, gelé överst med jordgubbar och sedan underst var det vaniljkräm, mmmmmmmm! MUMS! :)
Sedan så smakade jag Sofies cheesecake för jag har aldrig ätit det, jag var helt proppmätt så jag orkade inte äta upp..
Sen så åkte vi hem, Annie satt vid datorn en stund och nu sitter jag här och hon sitter i sin säng och kollar på tv, men ja...
Jag sitter i min 'säng' (asså det är en bäddsoffa) med laptopen i mitt knä. :)

Jag har nästan gjort klart designen till Magdalena :)
Är nöjd faktiskt!
Har bara 2-3 detaljer kvar att fixa som jag inte har hunnit lägga till än. =)
Men ja.. Jag är nöjd! :)

Jag har verkligen inte hunnit fixa något på min design på den här bloggen, men det kommer...
Ha tålamod!

Nej, nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla runt lite i bloggar osv..
Sedan ska vi säkert sova eftersom vi åker hem imorgon för syster åker till Gotland för att det är stockholmsveckan. :)

Men men, nu ska jag kolla runt lite.
Hoppas ni haft en fin och trevlig kväll! =)

Vi hörs imorgon när jag kommit hem eftersom vi åker kanske kl 10 eller 11, men jag överlever. :)
Ska försöka gå ner till centrum imorgon också och leta efter boken jag vill ha..

Godnatt!

Kommentarer

(Kommentarer som anses vara elaka mot mina nära och kära raderas. Skriv aldrig din kommentar med fet stil då jag svarar på frågor med fet stil, då blir det lättare att hitta mina svar. Kommentarer som är fulla med reklam och/eller länkar raderas.)

Namn:
Ska datorn komma ihåg dina uppgifter så du slipper fylla i dem varje gång du vill kommentera?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (t. ex. http://lifeofmefrida.blogg.se):

Och till slut, vad har du att berätta? =)

Trackback
RSS 2.0