I'm home!

Ja, nu är jag hemma i Tyresö igen :)
Har varit hemma i max 1 timme.
På vägen till Tyresö så sov jag hela vägen, hehe..
När man måste gå upp kl 9:30 för att åka hem kl 10 är man trött, i alla fall jag.

Just nu så sitter jag i mjukiskläder funderar på att träffa Ranim snart, har inte träffat henne sen vi hade vattenkrig med Edessa och alla ''småbarn''. Miss her..
Jag vill träffa henne men hon svarar inte på sms. Så tills hon svarar så ska jag läsa Michael Jackson-minnestidningen.

Jag har sparat alla ''minnestidningar'' om honom hittills! Ska spara dom tills jag blir äldre.
Jag ska ha kvar dom när jag är vuxen, mina barn ska få växa upp med Michael Jackson-musik.
Yesyes.

Igår så låg jag och smsade med Jennifer innan jag somnade, det var väl runt... jag vet inte kanske, 1:30 eller 2:00? ;)

OH MY GOD!!!!!!!! ALLA SOM HAR VARIT PÅ HULTSFRED ÅKER HEM IDAG!!!!!!!
JAG SKA DIT OM NÅGOT ÅR! DET ÄR SPIKAT! FAN VA KUL!
Jag har läst en tjejs blogg om när hon nu har varit på hultsfred och hon har mobilbloggat med bilder typ 4-5 ggr per dag.
Och man ba, jaha, varför sitter jag här?
Men jag är fortfarande för ung -.- Men om något år... YES!

Nej, nu ska jag läsa minnestidningen eller så ska jag gå till centrum och låna 2 böcker om det är öppet, en till mig och en till min syster som hon ska ha på båten.
Jag ändrar mig hela tiden om vad jag ska göra ;)
Men men... Ha en fortsatt trevlig eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Amanda Haraldsson

Svar: Det vet jag inte än, men det blir snart! :) Är det Amandas blogg du läst som är på Hultan? :)

2009-07-12 @ 13:54:55
URL: http://amandaharaldsson.blogg.se/

(Kommentarer som anses vara elaka mot mina nära och kära raderas. Skriv aldrig din kommentar med fet stil då jag svarar på frågor med fet stil, då blir det lättare att hitta mina svar. Kommentarer som är fulla med reklam och/eller länkar raderas.)

Namn:
Ska datorn komma ihåg dina uppgifter så du slipper fylla i dem varje gång du vill kommentera?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (t. ex. http://lifeofmefrida.blogg.se):

Och till slut, vad har du att berätta? =)

Trackback
RSS 2.0