Rainy day in town

Hejhej! :)
Idag, som ni märker, blev det inget av med badande eller att åka båt.
Vädret förstör ju allt!
Börjar undra om detta är sommaren, börjar ju nästan bli lite tveksam..

Idag så åkte vi in till stan, först så kollade vi i en second hand-butik, hittade en skitsnygg Bob Marley-tröja men orkade inte köpa den, sen åkte vi vidare till Bolagret sedan åkte vi till riktiga stan och jag och sis gick runt i affärer och kollade, skulle egentligen köpa ''När jag hör din röst'' (twilight del 2) men den var slut, det fanns bara 3an och 4an kvar. :(
Så jag köpte ingenting alls.
Vi gick in på gina tricot men till min förvåning var det inget som jag gillade, hmm...
Sen åkte vi hem, alla gick typ och la sig för att vila för vi ska ju på partaj ikväll, men jag och syster var så sugna på chips så vi gick upp och köpte det. ;)
Sen när vi kom hem så satt jag på twilight på internet och syster ser på pippi haha, men twilight är slut så jag tänkte blogga. =)

Kl 18 ska vi vara där borta, alltså där vi ska på grillparty, det blir säkert grillning men man får nog hålla sig inne om vädret fortsätter hålla på som det gör nu..

Okej, nu sover min syster, så jag ser på pippo haha. :)
Pippi är klockren :D

Just det, jag har nästan gjort klart en tjej's beställning av bloggdesign på min designerblogg. =)

Jag har bestämt mig nu hur jag ska göra när jag blir äldre, jag ska först och främst flytta hemifrån och då ska jag flytta till en större lägenhet eftersom jag ska ha en fotostudio där jag kan fotografera! :)
Sedan ska jag plugga Media på gymnasiet och sen så är jag fotograf !!!!!!! =)
HAPPY FACE :)

Har faktiskt inte så mycket mer att berätta nu, ska väl snart börja göra oss i ordning till kvällen..
Tror det blir jeans eftersom det inte är varmt -.-
Jag tänker dock inte ha mina jeansleggins som är halvkorta med en tunika, nej nej..
Det blir jeans, tjocktröja och någon tröja :)

Men jag har haft en bra dag hittills i alla fall och jag hoppas att ni också har haft det. =)

Men nej, nu ska jag titta på pippi hihi. :)
Have a nice evening everybody. :D

Puss och kram sötnosar. :)

Kommentarer

(Kommentarer som anses vara elaka mot mina nära och kära raderas. Skriv aldrig din kommentar med fet stil då jag svarar på frågor med fet stil, då blir det lättare att hitta mina svar. Kommentarer som är fulla med reklam och/eller länkar raderas.)

Namn:
Ska datorn komma ihåg dina uppgifter så du slipper fylla i dem varje gång du vill kommentera?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (t. ex. http://lifeofmefrida.blogg.se):

Och till slut, vad har du att berätta? =)

Trackback
RSS 2.0