Specialinlägg nr 1

Tänkte göra ett specialinlägg om vad jag önskar mig, eller vad jag vill ha rättare sagt.
Tänkte börja med specialinlägg minst 1 gång per vecka från och med nu. =)
I specialinläggen kan det komma upp vad som helst, exakt vad som helst. =)
Ska skapa en egen kategori för specialarna, så ni vet vad som är special och vilket som är ''original'', hehe..

Den här veckan tänkte jag visa er vad jag vill ha, precis som jag skrev ovanför.


Nikon D40


Adobe Photoshop cs4


Pengar


Gröna Lund

Det är vad jag vill ha just nu. =)
Specialinläggen kan ploppa upp när som helst så jag tänker faktiskt inte skriva ''ja, imorgon kl 14 kommer ett specialinlägg upp'' eller ''hejhej! efter detta inlägg så kommer specialinlägg upp, håll utkik!'', ni får helt enkelt hålla utkik själva. =)
Jag har börjat med specialinlägg dels för att det blir roligare för er att läsa, det blir också roligt för mig när jag får anordna specialinlägg om precis vad jag själv vill och jag tycker det är intressant för man får ju reda lite mer på den personen som har specialinläggen, vad den gillar osv.. :)
Hoppas det uppskattas!

Kommentarer

(Kommentarer som anses vara elaka mot mina nära och kära raderas. Skriv aldrig din kommentar med fet stil då jag svarar på frågor med fet stil, då blir det lättare att hitta mina svar. Kommentarer som är fulla med reklam och/eller länkar raderas.)

Namn:
Ska datorn komma ihåg dina uppgifter så du slipper fylla i dem varje gång du vill kommentera?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (t. ex. http://lifeofmefrida.blogg.se):

Och till slut, vad har du att berätta? =)

Trackback
RSS 2.0